Lexmark seria Z600 na USB a PLD

tomcio44 tomcio44 w interia.pl
Śro, 11 Sie 2004, 16:49:27 CEST

Witam,

Właśnie próbuję odpalić drukarkę Lexmark Z612 na PLD-Ac i mam
następujący kłopot.

Nie mogę zmusić systemu aby zobaczył ją na usb (driver w CUPS'ie
jest zainstalowany). Mam zainstalowany pakiet cups-backend-usb
ale jak wykonam komendę (pakiet usbutils):

# lsusb

to ona mi nic nie wyświetla, a po odpaleniu z LiveCD wynik tej
komendy jest następujący:

[root w live root]# lsusb
Bus 003 Device 002: ID 043d:0078 Lexmark International, Inc.
Bus 003 Device 001: ID 0000:0000
Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
Bus 001 Device 001: ID 0000:0000

podejrzewam iż problem leży w ładowaniu modułów, ale mimo wielu
prób ładowania modułów analogicznie jak w LiveCD nie udało mi się
uzyskać prawidłowego wyniku 'lsusb'

Czy ktoś mógłby się podzielić swoją konfiguracją drukarki takiej
(lub podobnej drukarki) na USB?

Pozdrawiam
Tomek

--
[ tomcio44 - JID: tomcio44 w chrome.pl (GG: 1247741)
[ Przyłącz się do nas  http://www.jabberpl.org

Latwo byc VIP-em, 1000 MB na poczte za 6,60 zl/m-c!
Sprawdz: http://link.interia.pl/f182b