[AC]: OOO 1.1.2 i fonty (pomocy)

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 13 Sie 2004, 09:58:40 CEST

On Thu, 12 Aug 2004, Grzesiek Sojka wrote:
> 	Mam problem. Ogolnie podczas pisania dokumentow moge uzywac
> wszystkich fontow lacznie z TTF.

Sprawdziłem na dwóch dość różnych AC (jeden KDE, drugi xfce4),
jak fonty są serwowane pzrez xfs to OOo nie widzi/nie używa TT,
jak wpiszę FontPath jako "/usr/share..." to widzi i używa. :(

> Problem zaczyna sie podczas drukowania.
> Jesli w konfiguracji drukarki jes wylaczone podstawianie fontow to na
> wydruku dostaje puste strony. Jesli wlacze podstawianie fontow to na
> wydruku zamiast pliterek mam spacje.

Ja miałem dokument z obrazkiem, to przy wyłączonym drukował sam obrazek,
jak włączyłem podstawianie to było OK, włącznie z plliterkami.
Tym niemniej podobno pomaga, cytuję:
workaround: export do pdf z optymalizacją dla wydruku. troche naookoło
ale skutecznie.

--
Fryderyk Dziarmagowski
pzdr