[AC]: OOO 1.1.2 i fonty (pomocy)

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 12 Sie 2004, 22:32:58 CEST

Dnia czwartek, 12 sierpnia 2004 18:35, Grzesiek Sojka napisał:
> 	Mam problem. Ogolnie podczas pisania dokumentow moge uzywac
> wszystkich fontow lacznie z TTF. Problem zaczyna sie podczas drukowania.
> Jesli w konfiguracji drukarki jes wylaczone podstawianie fontow to na
> wydruku dostaje puste strony. Jesli wlacze podstawianie fontow to na
> wydruku zamiast pliterek mam spacje.
> 	Jesli nie wiadomo jak to poprawic to podajcie mi chociaz skad
> sciagnac poprzednia paczke oofice. Tam wszystko chodzi cacy.

Co rozumiesz przez "poprzednią" ? 1.1.1? Jeśli tak, to mam jeszcze na
twardzielu, tą z AC. Robiłem snapshot serwera ftp półtora tygodnia temu i
mi się jeszcze zachowało. Jeśli nikt ci nie pomoże, to jutro jakoś ci
wypchnę przez tą wąską rurkę, co tu mam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498