[AC]: OOO 1.1.2 i fonty (pomocy)

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pią, 13 Sie 2004, 10:12:33 CEST

(Fri, 13 Aug 2004 09:58:40 +0200 (CEST)) Stacho Pal <stacho w venco.com.pl>:

> Sprawdziłem na dwóch dość różnych AC (jeden KDE, drugi xfce4),
> jak fonty są serwowane pzrez xfs to OOo nie widzi/nie używa TT,
> jak wpiszę FontPath jako "/usr/share..." to widzi i używa. :(

Też mam wpisaną ścieżkę do fontów ale oofice nie widzi TTF-ów, dopiero jak
zrobię linki do fontów w katalogu ~/.openoffice/user/fonts/ wtedy je widzi
ale nie wiem jak z wydrukiem. Ogólnie coś nie gra w 1.1.2.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User