Odp: wybor architektury

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 14 Sie 2004, 12:58:23 CEST

On Sat, 14 August 2004 10:06:47 -0000, Grzegorz Siehień wrote:

[...]

Nie dajesz nagłówka "References: "? Trudno. Nie będę marudził.
Mój mutt i tak umieściłby Twój list w odpowiednim wątku, gdybyś
tylko zechciał użyć w temacie "Re: ", a nie jakiegoś "Odp: " [1].
Oczywiście mogę tak skonfigurować swój program, żeby rozpoznawał
"Odp: ", ale to wbrew moim zasadom. Już wolę procmailem odfiltrować.

[1] "Odp: " - czy to chodzi o to, żeby potencjalny czytelnik się
              odp**rd*l*ł?

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl       Mimo iż miałem okazję obserwować ten rzekomy błąd