[AC] Mozilla/Galeon i KDE

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 14 Sie 2004, 13:38:28 CEST

Mam takie z pozoru proste pytanie.
Jak zrobić, żeby programy takie jak Mozilla czy Galeon po uruchomieniu pod
KDE od razu miały ustawienia takie jakie się ustawi w "Centrun Sterownia
GNOME"? Zauważyłem, że po uruchomieniu Mozilli czy Galeona tak luzem ma ona
w menu dość dużą czcionkę, zupełnie innego kroju jak ta którą ustawiłem w
ustawieniach Gnome. Jak odpalę "Centrum sterowania", w tle zostają mi
procesy gconfd-2, bonobo-activation-server i gnome-settings-daemon oraz te
aplikacje od razu przybierają właściwy wygląd. Nie uśmiecha mi się ręczne
odpalanie za każdym razem tego "Centrum sterowania", a z powodu niektórych
ułomności KHTML nie wszystko mogę konquerorem obejrzeć. Kdebindings do Ac,
żeby sobie zmienić silnik na gecko, niestety nie ma (próbowałem skompilować
te poprzednie z CVS-u, ale się nie buduje).
Czy jest jakiś sposób na zapisanie konfiguracji w taki sposób, żeby to się
"automagicznie" odpalało? Na Ra jak odpalałem Galeona, to gconf się sam
startował i miałem spokój.

Wie ktoś jak to ze sobą pożenić? Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498