alsa działająca trochę :-(

marcin steć marcinek w nea.pl
Pon, 16 Sie 2004, 22:46:56 CEST

Cześć

mam sobie na pokładzie dzwięk Intel ICH5 C-Media Electronics CMI9739.
Alsaconf wygląda na to, ze wykrtył i skonfigurował poprawnie. Niestety
alsamixer nie pozwala na zwiększanie głośności, całość idzie w mono
(chyba bo daje tylko prawy kanał) a PCM w tymże mixerze nawet nie
potrafi ruszyć z wartości 0. Całość jakośtam gra z ustaloną głośnością.
Być może brakuje mi jakichć modułów od alsy, Nie wiem w wjestem
nowicjuszem w kwestii alsy.
Aha poniżej lista modułów, które podejżewam o bycie dźwiękowymi :-)

snd_intel8x0           28456  3
snd_ac97_codec         55940  1 snd_intel8x0
snd_pcm                78216  2 snd_intel8x0
snd_timer              20228  1 snd_pcm
snd_page_alloc          8836  2 snd_intel8x0,snd_pcm
gameport                3712  1 snd_intel8x0
snd_mpu401_uart         5504  1 snd_intel8x0
snd_rawmidi            19232  1 snd_mpu401_uart
snd_seq_device          6664  1 snd_rawmidi
snd                    44516  12
snd_intel8x0,snd_ac97_codec,snd_pcm,snd_timer,snd_mpu401_uart,snd_rawmidi,snd_seq_device
soundcore               6880  1 snd

pozdrwiam
marcinek