XFree86 i libXrender.la

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Wto, 17 Sie 2004, 22:15:58 CEST

Po upgrade iksów do wersji 4.4.0-9, przy próbie kompilacji k3b wywala
się na następującym błędzie:

grep: /usr/X11R6/lib/libXrender.la: No such file or directory
/bin/sed: can't read /usr/X11R6/lib/libXrender.la: No such file or directory
libtool: link: `/usr/X11R6/lib/libXrender.la' is not a valid libtool archive

No  właśnie, gdzieś wcięło libXrender.la. Wcześniej plik ten był w
xrender, ale nowe iksy usuwają ten pakiet więc wspomnianego pliku brak.
Wiem że to nadaje się bardziej na bug, ale serwer nadal nie działa więc
postanowiłem napisać o tym tutaj, bo deweloperzy też chyba tutaj zaglądają.

pozdrawiam
piotrek.
--
Piotr Wawrzyniak