Data wersji bazy danych clawava - jak wycągnąć

wscislowski wscislowski w ramiko.pl
Wto, 17 Sie 2004, 21:12:05 CEST

Witam!

Potrzebuję zapisywać cyklicznie w pliku datę utworzenia aktualnych w
systemie baz danych clamav'a i mks-vir'a. Z tym drugim sobie poradziłem
bo mks32 wywołany bez parametrów daje co trzeba na STDERR, ale z
clamavem to nie bardzo wiem jak... W daily.cvd na początku pliku są niby
niezbędne dane, ale może lepiej tam nie grzebać... Jest jakaś gotowa metoda?

*Związek z PLD jest, bo spodziewam sie że może przyda się tu poldek :)

Pozdrawiam!
Bocian