Re: Data wersji bazy danych clawava - jak wycągnąć

wscislowski wscislowski w ramiko.pl
Śro, 18 Sie 2004, 15:41:05 CEST

Dnia 2004-08-18 12:05, Użytkownik Daniel Mróz napisał:
> Parse error.
Możliwe :)

> Mozesz wyjasnic dokladniej?
> Z pliku tylko czytasz, nic do niego nie piszesz, wiec napsocic jest
> trudno. Konfliktu z freshclamem tez jakos nie widze, poniewaz to on
> zapisuje te pliki.

Tak sobie myślę że otwieram z crona plik (do odczytu) i zamyślam się
głęboko nad jego analizą, a w tym czasie fresclam też chce sobie
otworzyć ten plik. Tu mam wątpliwość czy fresclam sobie poradzi z
zastaną sytuacją. Problem pewnie czysto akademicki, bo jak nie tym, to
updrade bazy zrobi się następnym razem, ale postanowiłem spytać bo może
jest jakieś gotowe rozwiązanie.

Pozdrawiam!

Bocian