alsa działająca trochę :-(

Śro, 18 Sie 2004, 01:29:00 CEST

Użytkownik Fryderyk Dziarmagowski napisał:

>On Mon, 16 Aug 2004 22:46:56 +0200
>marcin steć <marcinek w nea.pl> wrote:
>
>[...]
Przepraszam za niedoczytanie w poprzednim liście.

UART to chyba jakieś specyficzne urządzenia? Na pewno tobie to potrzebne?
U mnie jest:
snd_rawmidi            21924  1 snd_emu10k1
U ciebie powinno chyba być:
snd_rawmidi            19232 2  snd_intel8x0

>nie widać ani jednego modułu z *mixer*. nie widze też emulacji oss (choć
>ta nie jest niezbędna). {modules,modprobe}.conf do poprawki.

Pokaż co tam masz (w modprobe.conf) , bo tego już nie wyszukałem.

Ponadto (wyjątki):

Hi,

CMI9739 hasn't PCM volume, but has PCM mute switch.
Check in alsamixer that, there isn't "MM" above "PCM" volume bar.
If yes, use M key to unmute.

Peter Zubaj

vanilla 2.6.3 does not have 1.0.5. did you compile it externally? Also
it is recommended to use ALSA-drivers  1.0.5a

P.S. Ta dźwiękówka, to chyba najciekawsza nie jest :(.

--
Wiesław Kierbedź