Data wersji bazy danych clawava - jak wycągnąć

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 18 Sie 2004, 11:00:19 CEST

Dnia 17-08-2004, wto o godzinie 21:12 +0200, wscislowski napisał(a):
> Potrzebuję zapisywać cyklicznie w pliku datę utworzenia aktualnych w
> systemie baz danych clamav'a i mks-vir'a. Z tym drugim sobie poradziłem
> bo mks32 wywołany bez parametrów daje co trzeba na STDERR, ale z
> clamavem to nie bardzo wiem jak... W daily.cvd na początku pliku są niby
> niezbędne dane, ale może lepiej tam nie grzebać... Jest jakaś gotowa metoda?
Jesli otwierasz plik tylko do odczytu, to nie powinienes nic napsuc.
Jesli freshclam lockuje pliki, to mozesz jeszcze dodac obsluge i tego.
Innym sposobem jest chociazby napisanie wrappera do freshclama i
zapisywanie daty uruchomienia w pliku.

Pozdrawiam
Beorn