kłopoty po zmianie grafiki

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pią, 20 Sie 2004, 09:46:18 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 20 of
August 2004 07:31, Krystian T typed:

> Przecież już pisałem, że próbowałem oba moduły intel*agp i nic. Musi mi
> brakować jeszcze czegoś. O co chodzi z tymi driverami drm, bo nie
> kojarzę. Dalsze poszukiwania akceleracji niestety dopiero niedzielnym
> wieczorem.

Przecież moduł intel-agp wraz z agpgart dzadzą Ci obsługę AGP, a nie
akcelerację sprzętową. Potrzebny jest jeszcze jeden moduł.

> A co do trollowania (o ile dobrze zrozumiałem ot pojęcie) to naprawdę
> jest dużo lepszych form spędzania czasu niż zapychanie listy. Gdybm
> naprawdę nie miał nic lepszego do roboty to bym pewnie siedział na
> jakimś czacie...

Trollowanie bywa nierzadko znacznie ciekawsze niż czatrómy.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php