samba po ssh

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Nie, 22 Sie 2004, 18:32:58 CEST

Witam.

Użytkownik Adam Gapiński napisał:
> Witam!
> Problem nie do końca PLD specific, ale może ktoś wie:
> jak zestawić połączenie do serwera samby po ssh? Coś trzeba mieszać po
> stronie serwera, czy wystarczy skonfigurować klientów? Jakiś link/hint?
> TIA

Nie wiem czy dobrze strzelam:

Po pierwsze nie wiem jak to sie ma do klientow windows (bo o ile wiem
smb dziala nie tylko na windach ;) )!!!

Sambe da sie skonfigurowac z uzyciem ssl, ale potrzeban jest odpowiednio
skompilowana wersja samby. (--with-ssl - strzelam ;) )

W sekcjach global sa parametry takie jak ssl ckient key; ssl; ssl host itp.

Ale jak zaznaczylem na poczatku nie wiem czy to dziala z windami.

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.