[OT]linux jak windows

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 23 Sie 2004, 00:41:46 CEST

Osobnik zwany Wieslaw Kierbedz w liście datowanym 22 sierpnia 2004 (23:49:34) raczył napisać:

WK> Człowiek, który boi się innego wyglądu telewizora, to moim zdaniem
WK> półidiota.
WK> Nie przejmowałbym się tym strachem - to paranoja. Jeśli nie wystarczy
WK> wyjaśnienie, jakie są różnice w pracy (przecież nieistotne), to należy
WK> zgłosić problem szefostwu - pracownicy wykazują się skrajnym lenistwem,
WK> lub są niedorozwinięci - wymienić.

taaaaa szczególnie gdy to szef zasiada przed klawiaturą
wiekszosc userów pracuje na małpe, i większość wykazuje tę ceche ze jak
usiadzie przed GNOME/KDE  to się gubi

--
http://www.wushu.pl