[OT]linux jak windows

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pon, 23 Sie 2004, 10:31:27 CEST

> Osobnik zwany Michał Łukaszek w liście datowanym 22 sierpnia 2004
(22:41:37) raczył napisać:

> z takimi niestety w wiekszosci mam doczynienia, przetestuje to w tym
> tygodniu
> moze warto by dorobić do tych projektów polski interfejs?? mysle ze mogą
> one sie przyczynic do upowszechnienia linuksa na desktopach
> (ten widok zagubienia gdy ktos z windowsa siada przy gnome/kde ;) )

A czy nie łatwiej (prościej, mniej pracochłonniej) byłoby dorobić na
pulpicie gnome, kde ikonki i powiedzieć "tu masz edytor tekstów, tu program
do maili, a tu jeszcze coś innego_co_dany_osobnik_potrzebuje" i gwarantuje
ci, że się nie pogubi. IMO ważne jest dla takich użytkowników żeby mieli
podmontowane co trzeba i tyle.
--
Krystian T.