[OT]linux jak windows

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pon, 23 Sie 2004, 16:19:41 CEST

> Osobnik zwany Krystian T w liście datowanym 23 sierpnia 2004 (10:31:27)
raczył napisać:

> no własnie niestety nie wystarczy
> user który miał doczynienia tylko z windowsem, siadając przed gnome/kde
> gubi się (ja wiem ze to irracjonalne, ale pytanie moje do kumpla
> siadającego do gnoma, dotychczas tylko z windowsem miał doczynienia, wiek
> 18 lat
> - i jakie wrazenia
> - tak dziwnie wszystko inaczej
> jak wspomniałem 80% działa na małpe i jak jest inaczej to zaczynaja sie
> gubic, jest to niestety jedna z 1 zauwazonych przezemnie przyczyn unikania
> linuxa na desktopach w biurach, firmach

Ale przecież ikonki na pulpicie to się klika dokładnie tak samo, a wygląd to
z windowsa na windows też się zawsze trochę zmieniał.
A czy kumpel powiedział, że to "dziwnie wszystko inaczej" spowodowałoby
niemożnaść pracy, czy też może mógł coś zrobić w tym środowisku?
Moja ciotka w pracy była od wklepywania tekstów do komputera i z windowsem
sobie radziła, a jak dałem jej komputer z linuksem uruchamiającym się w
trybie graficznym to prawie się na mnie obraziła, że tak nisko ją oceniam i
chcę coś tłumaczyć...
--
Krystian T