[Ac] kde: could not start kdeinit

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pon, 23 Sie 2004, 22:56:36 CEST

witam, u kumpla z ac, non stop (nawet na czysciutkim swierzutkim systemie -
bez ready i test itp) pojawia się następujący błąd przy starcie KDE:

"could not start kdeinit. check your installation"

i za nic nie potrafię zdiagnozować skąd. w logach nic się nie zapisuje.

a efekty opisuje on tak:
"nie otwiera okien
nie zapisuje plików
wywala edytory przy zapisie plików
takie rzeczy"

nie mam pomysłu już gdzie szukać byka. system startuje w 5 runlevelu. kde
uruchamiane przez gdm. startowany przez startx też daje ten błąd... komp to
typowy składak z P4 - żadnych nietypowych elementów.

czasem pomagało install -F * --reinstall, nie mniej analogicznie ale tylko dla
KDE nie pomagało. taki sam efekt przy pakietach z test/ready. Arch to i686.

jeśli ta wypowiedz jest niezrozumiała to przepraszam, ale jakoś dziś zdania mi
się nie kleją...

TIA
Marcin.

--
*marcin runs you over with a vespa and then hits hard with an electric guitar
--> For public PGP visit: http://asiltis.pl/~admin/pgp/pld.at.nius.waw.pl.pgp