VirtualHost i apache 2

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Wto, 24 Sie 2004, 17:35:21 CEST

On    Tue,   Aug    24,    2004    at    05:08:22PM +0200,
krzysiek.dk w interia.pl wrote:
> Przepraszam za moje roztargnienie zamiast domena1 i domena2 powinno byc
> ewerson i piotrek. Dla pewnosci zamieszczam jeszcze raz moj konfig.
>
> NameVirtualHost *
>
> <VirtualHost *>
> ServerAdmin xxxxx w wp.pl
> DocumentRoot /home/users/ewerson/public_html
> ServerName ewerson.pl.int.pl
> ErrorLog /home/users/ewerson/ewerson-log/ewerson-access_log
> TransferLog /home/users/ewerson/ewerson-log/ewerson-error_log
> </VirtualHost>
>
> <VirtualHost *>
> ServerAdmin xxxxxx w wp.pl
> [...]

|__| zapomnij o odpowiednich prawach dostępu... bo mi  też
właśnie  'listing'  nie  działał  i   dawało   to   stronę
powitalną... inna rzecz, jest linijka:

LoadModule vhost_alias_module   modules/mod_vhost_alias.so
?

a potem jak zadziała to możesz  załączyć  robienie indeksu
dla katalogów /home/users/*/public_html bo domyślnie  jest
chyba wyłączone...

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                _   ___   _   _