libXrender.la

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Wto, 24 Sie 2004, 17:39:02 CEST

On Tue, Aug 24, 2004  at  04:46:54PM  +0200,  "Paweł (Px2)
Peters" wrote:
> Witam!
>
> Jestem nowy na liście, byłem kiedyś ale to było daaawnooo temu:)
>
> Wiec tak: gdzie jest libXrender.la???
> search -f nic nie pokazuje, znalazłem gdzieś kawałek wątku na ten temat,
> gdzie havner proponowałeś wrzucić go ręcznie, a poniżej jest " nie, nie,
> nie" i link do jakiegoś wątku, który nie istnieje, więc prosze o info co
> z tym fantem zrobić.
> thx
|~~\liku tego niema i nie będzie i raczej niema go  być, a
|__/ jak go coś wymaga to znaczy że wymaga go pakiet devel
|    który  jest wymagany przez  to  coś  (np.  KDE),  ale
większość już poprawiona, zainstaluj najnowsze...

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                _   ___   _   _