rc-inetd

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 25 Sie 2004, 22:22:22 CEST

On Wed, Aug 25, 2004 at 02:54:33PM +0200, Grzegorz Konopko wrote:

> Przede wszystkim sekcji "defaults" a w niej przykładowo takich wpisów:
>
>       instances = 10
>       per_source = 4
>       log_on_success = HOST PID DURATION
>       log_on_failure = HOST
>       bind = 192.168.1.1 127.0.0.1
hm.. no.. tutaj można by pomyśleć.

>       log_type = FILE /var/log/xinetd.log 500K 600K
w pld używamy sysloga gdzie się da.

>       only_from = 192.168.1.2
tcpwrappers?

>       #no_access = 192.168.1.3
>       disabled = ftp
po co? kasujesz serwer

> Nie znam do konca inetd ale xinetd ma duzo wieksze mozliwosci ktore chyba
> warto wykorzystywać.
są wykorzystane.
a przynajmniej jakiś czas temu jak używałem xinetd wszystko to co się
dało w pliku konf się dało użyć także w rc-inetd.

> No o to sie rozchodzi aby poprawić.
popraw :>

> Ale mi się wydaje ze łatwiej by było dać oddzielną paczkę zresztą jeszcze nie
> myślałem jak to zrobić, wstępnie wydawało mi się że bedzie duzo łatwiej dać
> oddzielne skrypty.
nie - ma być jednolicie. w pld nie ma sensu iść na półśrodki.
(analogicznie można by do rlinetd dorobić coś takiego - też ma sporo
opcji niedostepnych w inetd/xinetd... ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała