Instalacja na SCSi & Kernel Panic...

killah80@poczta.onet.pl killah80 w poczta.onet.pl
Pią, 27 Sie 2004, 01:35:04 CEST

Witam.
Mam pewien duży problem podczas instalacji PLD na dysku SCSI.
Nieważne czy używam MINI ISO czy normalnych obrazów PLD 2.0
Walkę z scsi (sym53c8xx) podczas instalacji przechodze pomyślnie, natomiast już po pierwszym reboocie, niestety, co bym nie robił pojawia się stresujący mnie komunikat:
VFS: Cannot open root device "803" or unknown-block(8,3)
KERNEL PANIC: VFS: Unable to mount root ...

Doczytałem się że moduły nie zostały wkompilowane w jądro, a tylko załadowane jako moduły.
Ale pytanie - jak to zrobić podczas instaclacji ??
Proszę o pomoc, albo nakierowanie na problem.

Killah