Instalacja na SCSi & Kernel Panic...

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 27 Sie 2004, 01:53:17 CEST

On Fri, Aug 27, 2004 at 01:35:04AM +0200, killah80 w poczta.onet.pl wrote:
> Witam.
> Mam pewien duży problem podczas instalacji PLD na dysku SCSI.
> Nieważne czy używam MINI ISO czy normalnych obrazów PLD 2.0
> Walkę z scsi (sym53c8xx) podczas instalacji przechodze pomyślnie, natomiast już po pierwszym reboocie, niestety, co bym nie robił pojawia się stresujący mnie komunikat:
> VFS: Cannot open root device "803" or unknown-block(8,3)
> KERNEL PANIC: VFS: Unable to mount root ...
>
> Doczytałem się że moduły nie zostały wkompilowane w jądro, a tylko załadowane jako moduły.
> Ale pytanie - jak to zrobić podczas instaclacji ??
> [...]
podczas instalacji:
- chrootujesz się w system(chroot /dest)
- montujesz proc (mount /proc)
- generujesz modprobe-conf (generate-modprobe.conf >/etc/modprobe.conf)
- generujesz initrd (geninitrd -v -f /boot/initrd-2.6.7-3.gz 2.6.7-3
i powinno ruszyć.
jak nie - sprawdź czy w /etc/modules.conf masz linijkę w stylu:

[root w helios undefine]# cat /etc/modules.conf
alias eth0 3c59x
alias eth1 e100
alias eth2 e100
alias scsi-hosts aic7xxx