Problemy z konfiguracją poczty

Wacław Schiller torinthiel w megapolis.pl
Sob, 28 Sie 2004, 20:39:34 CEST

Nie jestem w stanie, mimo wpisania w /etc/mail/aliases
root: torinthiel

odbierać żadnej poczty dla root'a. To mnie akurat mało martwi, bardziej
mnie martwi to, że jakiekolwiek odbicia poczty (bo serwer nie przyjął,
albo serwera niet, albo coś) od ręki sa zamrażane (to pewnie inny problem,
ale też exim). Przy czym nie jest to kompletna klapa exim'a (tego używam),
bo fetchmail działa normalnie.

Ma ktos jakiś pomysł co z tym zrobić? Maile wysyłam korzystając właśnie
z tego exim'a bo tylko do tego potrafi? mutt'a zmusi?. Więc odbicia
przychodzą na niego. I raczej wolałbym je dostawać.
Swoją drogą niektóre serwery (m.in pld-linux.org) się na tę konfigurację ciskają -
dostaję w odbiciu
    SMTP error from remote mailer after RCPT TO:<pld-users-pl w pld-linux.org>:
    host a.mx.pld-linux.org [62.21.98.6]: 550 Sender verify failed

kraken:~# rpm -q exim
exim-3.36-6

Możecie coś pomóc?
Torinthiel

--
 Waclaw "Torinthiel" Schiller       GG#: 542916
   torinthiel w megapolis.pl