konfiguracja na serwer

Michal Wisniewski mwisniew w wst-e.edu.pl
Czw, 2 Gru 2004, 14:26:45 CET

Michał Panasiewicz wrote:
> planuje go postawić na:
> płyta gigabyte (nforce 3)Gigabyte GA-K8NSNXP-939
> amd athlon 64
> ram 1 GB (minimum)
> dysk 160 GB SATA
>

> pytanie moje:
> - jakie macie uwagi do tej konfiguracji odnośnie PLD,
> - jakie moduły wpakować do initrd,
> - jakie niespodzianki mogą mnie spotkać ;) (z waszych doswiadczeń)
> podczas przenosin
>

> PLD AC (migracja z arch i586)

A co dziala na tym serwerze? Potrzebujesz tam A64? Plyta wyglada
ciekawie. Szkoda ze nie nforce 250Gb. Szczegolnie ten modul DPS. Ciekawe
jak dziala ten "sprzetowy firewall" w chipsecie. Ale kupujesz typowy
zestaw dla graczy a nie na serwer.

Ps. Odpisalem na Twojego maila. W koncu :)

--
Best regards,		Michal Wisniewski
        mwisniew w wst-e.edu(.)pl