Streamer DDS3 i kilka kasetek - Jak to się robi?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 2 Gru 2004, 15:43:38 CET

On Thu, Dec 02, 2004 at 03:37:50PM +0100, wscislowski wrote:
> Witam!
> Walczę już tydzień, ale bez specjalnych efektów :(
> Usiłuję zrobić backup dużego zbioru danych na taśmę DDS3 z podziałem na
> kilka taśm (pojemność taśmy=24GB)
[...]
> Jak się robi taki backup?
> Chciałbym by system dał mi szansę zmienić kasetkę :)

Ja właśnie męczę pakiet Bacula (w CVS: bacula.spec). To potężne
narzędzie, które umie sporo więcej. Wydaje się działać całkiem przyjemnie,
ale do końca tasiemki jeszcze nie dojechałem. Prawdopodobnie za jakąś
godzinkę (gdy już nie będzie mnie w firmie) mnie o kolejną kasetkę poprosi :-)

Pozdrowienia,
	Jacek