PLD + KDE

Zaren zaren w autograf.pl
Wto, 7 Gru 2004, 10:46:53 CET

Hej

Mam problemik z instalacją KDE. Czy do poprawnego zainstalowania środowiska
graficznego w czasie instalacji należy zaznaczyć wersje jądra typu (SMB)
chyba tak się to nazywało mam nadzieje że nie przekręciłem jest to opcja
podczas wyboru modułu jadra.

Instalację przeprowadziłem jako Workstation + KDE (PLD 2.0 jajko 2.6) z
sieci miało się ściągnąć ok. 350 MB a ściągnęło się 160 (190 mb zostało na
początku pominięte i oznaczone jako ściągnięte). No i niestety  KDE nie
działa gdy wpisuje startx wyskakuje mi błąd że cos jest nie tak z
konfiguracją X11. Czy mimo wszystko muszę instalować po kolei sterowniki
karty następnie  X11  itd. i dopiero środowisko KDE ??

Pozdrawiam

Zaren