PLD + KDE

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Wto, 7 Gru 2004, 10:56:47 CET

Dnia wto 7. grudnia 2004 10:46, Zaren napisał:
> Hej
>
> Mam problemik z instalacją KDE. Czy do poprawnego zainstalowania środowiska
> graficznego w czasie instalacji należy zaznaczyć wersje jądra typu (SMB)
> chyba tak się to nazywało mam nadzieje że nie przekręciłem jest to opcja
> podczas wyboru modułu jadra.
>
> Instalację przeprowadziłem jako Workstation + KDE (PLD 2.0 jajko 2.6) z
> sieci miało się ściągnąć ok. 350 MB a ściągnęło się 160 (190 mb zostało na
> początku pominięte i oznaczone jako ściągnięte). No i niestety  KDE nie
> działa gdy wpisuje startx wyskakuje mi błąd że cos jest nie tak z
> [...]

Lepsze efekty są gdy się zainstaluje do kde kdm-a niż uruchamianie X-ów przy
pomocy startx. I będzie się on uruchamiał z automatu.
A co do instalacji to ja raczej preferuję instalację przy pomocy instalatora
podstawowej konfiguracji tak tylko aby po instalacji dało się uruchomić
poldka i instalować to co potrzeba dalej.
A co do instalacji X-ów czy kde.
Musisz najpierw do dla X-ów zainstalować odpowiedni dla swojej karty
graficznej moduł. Bez tego ani rusz...

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.pl