Bazowanie na LiveCD - jak?

Michal 'lipek' Lipka lipek w irc.pl
Wto, 7 Gru 2004, 15:57:54 CET

On Tue, 7 Dec 2004, Łukasz Maśko wrote:

> Czy jest gdzieś jakaś dokumentacja ułatwiająca zbudowanie na podstawie PLD
> LiveCD (może wystarczy wersja mini) własnej wersji. CHodzi o takie coś
> zawierające i odpalające na starcie apache+php5 z aplikacją w powyższym
> nagraną na płycie, może z dołożoną javą, mysql czy czymś takim. Chciałbym
> wykorzystać automatykę z LiveCD (wykrywanie sprzętu itp.) ale muszę trochę
> dołożyć.
> Moja chwilowa i nie do końca przemyślana koncepcja: zgrać "wnętrze" płyty na
> dysk, chroot, potem przekonfigurowanie według potrzeb, zapakowanie tego
> [...]

nie wiem gdzie ale havner zdaje sie zamiescil dokladne info "jak zrobic
wlasne livecd" i to info jest na tyle dobrze i prosto napisane ze nawet
tak malo znajacej sie osobie jak jak udalo sie zrobic livecd z wlasnym
zestawem pakietow
<cytat href="http://www.livecd.pl/docs.pl.php">Na płycie zostały
umieszczone skrypty do remasteringu. Znajduje się tam też krótka
instrukcja.</cytat>

Michał 'lipek' Lipka