Zrzut erkanu w metisse

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 10 Gru 2004, 05:07:36 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 12/10/2004 01:00 AM:
> Ale ja nie mam nic przeciwko fajnym bajerkom, ktore sa mile dla okai nie
> tylko. Mysle jednak, ze do tego sa lepsze miejsca a nie akurat WM, mozna
> sobie jakas tam dziwaczna animacje zrobic i rowniez bedzie cieszyc
> oczeta, a jednoczesnie nie bedzie sie kreowac dziwnych trendow.

E tam-obracanie okien jest IMHO nieszkodliwe, a moze sie przydac np. do
ogladania filmikow ze nieprawidlowa orientacja (np. tych kreconych aparatem
cyfrowym) - nie trzeba przekodowywac filmu/dodawac opcji do mplayera, tylko
jeden obrot i po sprawie:). Z obrazkami tez mozna jak ktos lubi.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"