totem i napisy

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 8 Gru 2004, 07:59:42 CET

On Wed, 8 Dec 2004, Boski Cinek wrote:

> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 12/07/2004 11:32 PM:

> Poczytaj dokumentacje, strone man, a potem poszukaj opcji "-audio-delay"

No właśnie, też się spotkałem z problemem rozsynchronizowanego dźwięku w
mplayerze... Problem w tym że mplayer chyba opcję audio delay ma tylko na
pokaz - w ogóle nie działa, czy to zadana z wiersza poleceń czy klawiaturą
podczas odtwarzania... Pojawia się tylko na osd informacja "Audio delay:
ileśtam ms" i nie ma to żadnego wpływu na dźwięk.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004