totem i napisy

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 8 Gru 2004, 09:01:31 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 12/08/2004 07:59 AM:

> No właśnie, też się spotkałem z problemem rozsynchronizowanego dźwięku w
> mplayerze... Problem w tym że mplayer chyba opcję audio delay ma tylko na
> pokaz - w ogóle nie działa, czy to zadana z wiersza poleceń czy klawiaturą
> podczas odtwarzania... Pojawia się tylko na osd informacja "Audio delay:
> ileśtam ms" i nie ma to żadnego wpływu na dźwięk.

1. Zapewniam cie, ze nie "na pokaz"-sam tego kiedys uzywalem jak mialem
uszkodzony plik.
2. Nie spotkalem sie jeszcze z sytuacja, zeby poprawny plik wideo nie
dzialal w MPlayerze
3. Aktualizujcie sobie swoje odtwarzacze (bo cos mi sie wydaj, ze jakies
starocie tam macie)
4. Dla mnie EOT, bo mi jakos ten watek na nerwy dziala

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"