Jak nagrywać płyty pod PLD?

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 9 Gru 2004, 11:30:41 CET

On Thu, Dec 09, 2004 at 11:23:40AM +0100, Jacek Osiecki wrote:
> Tyle że u mnie właśnie przy 2.4.20 jeszcze było OK. Przy wszystkich
> późniejszych - spsute... :(
Odwołąm się do twej pamięci.
Jak wtedy wypalałes płytkę, pewnie używałeś emulacji scsi
czyli ide-scsi miałęs załadowane. A teraz na scsi i ide nie działa.

Hm jeszcze mnię tknęło. Zawsze dla płytek 800 mb i róznego producenta
się nie wypala ? A dla normalnej 700 juz działą czy też to samo ?

Szukałem płytki 800 mb ale nie mam takowej zeby se eksperymenta zrobic.

abram

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba