bazy danych i dostęp z zewn.

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Czw, 9 Gru 2004, 13:37:14 CET

Dnia środa, 8 grudnia 2004 22:23, Mateusz Kamiński napisał:

> spoksik :] klient poczeka... najważniejsze, ze na stronkach mogę używać,
> ale jeden koleś ma aplikację pod Windowsa, który używa tego firebirda i
> nie może się łączyć
1. Instalujesz Firebirda.
2. Instaluejsz komplecik: rc-inetd, inetd
3. W katalogu /etc/sysconfig/rc-inetd/ tworzysz plik interbase o zawartości:
SERVICE_NAME=gds_db
SOCK_TYPE=stream
PROTOCOL=tcp
PORT=3050
FLAGS=reuse
USER=root
SERVER=tcpd
DAEMON=/usr/lib/interbase/bin/fb_inet_server
5. service rc-inetd restart
6. Cieszysz się połączeniem przez sieć z Firebirdem.
--
Jacek Rzęsista
GG 61213