mozilla gubiąca profil

Kacper kacper w kraj.com.pl
Czw, 9 Gru 2004, 16:46:44 CET

Dnia 2004-12-09 14:58, marcin steć wypowiedział takie oto słowa::
> Właśnie szleg trafił moją mozillę. Machina wykonała halt zlecony z
> zewnątrz przez ssh, a w tym czasie był osobie zalogowanych kilka osób. U
> jednej z nich była otwarta mozilla. Po odpalniu ponownym mozilla
> wystartowała radośnie pokazując kreatora dodawania konta mailowego,
> całkowicie ignorując zawartość  katalogu
> .mozilla/default/xlstblablabla/*. A w zasadzie to olała wyłącznie
> pocztę, bo pozostałych ustawień nie zgubiła...
> Jak wrócić do starej zawartości skrzynki?

mv .mozilla .mozilla_old
od nowa definiujesz konto
cp .mozilla_old/...../Mail/Inbox ./mozilla/..../Mail/Inbox

chyba ze miales jakies dodatkowe foldery w na koncie to wpierw stwórz
takie same w nowym koncie.

Pliki .msf zawierajace indexy tez mozesz skopiowac

A POzatym to wejdz na mozillapl.org i tam masz forum o takich sprawach

--
Kacper Korwin-Mikke