Mikrofon

Spacja.com poczta w spacja.com
Czw, 9 Gru 2004, 16:46:32 CET

Witam,
Próbuję uruchomić sobie mikrofon do rozmów głosowych i coś nie specjalnie mi to idzie.
Mam kartę dźwiękową na AC'97, a jako system dźwięku alsę 1.0.6.
Po zabawie suwakami w alsamixerze udało mi się uzyskać efekt, że już siebie słyszę w głośnikach, ale nie mogę go nagrywać.
Próbowałem z rec, lecz nagrywa tylko ciszę. :((
Podobnie jest w testerze z GnomeMeeting. Nic nie wykazuje.
Czy do tego potrzebna jest jeszcze jakaś specjalna konfiguracja??
Jeżeli jest to wciąż kwestia suwaków, to czy mógłby ktoś podesłać wynik z amixer?

| pH4Lk0n - falkon w spacja.com     |
| Spacja - http://www.spacja.com/ |

"Every passing minute is another chance to turn it all around."