Zrzut erkanu w metisse

Robert Kurowski koorek w o2.pl
Czw, 9 Gru 2004, 16:51:26 CET

Dnia Thu, 9 Dec 2004 16:37:52 +0100 Przemysław Iskra
<sparky w servek.sparky.homelinux.org> pisze:

> O, już pierwsza ofiara mojego speca... :)
>
> Robi się to tak:
> W xtermie wpisz:
> DISPLAY=:0 gimp
> i będziesz miał gimpa który będzie to w stanie zrobić, niestety na
> DISPLAY=:0 niema żadnego WM'a więc gimpa przesunąć się nieda
>
> No to możesz: użyć czegoś konsolowego z DISPLAY=:0
>
> Możesz otworzyć innego WM'a i w terminalu wpisać:
>
> $ metisse-start-fvwm -- -- -- -ac -geometry 800x600 :1
>
> To Ci się otworzy metisse w okienku z podaną rozdzielczością
>

> Jest jeszcze wiele fajnych rzeczy, ale trzeba pamiętać o tym że to są
> [...]

łojezu, przepraszam ze spytalem ;-)

Tak swoja droga, siedzialem wczoraj (hmm, dzis w sumie) w nocy bawilem
sie w obracanie okienek i nie moglem za cholere wyczaic do czego to sie
moze przydac. Moze bylem zbyt spiacy, ale osobiscie nie widze zadnego
zastosowania dla tego typu rozwiazan.

--
Robert 'koorek' Kurowski		http://www.koorek.pl.eu.org
					JID: koorek w chrome.pl