Zrzut erkanu w metisse

Robert Kurowski koorek w o2.pl
Czw, 9 Gru 2004, 17:14:57 CET

Dnia Thu, 9 Dec 2004 17:04:10 +0100 Przemysław Iskra
<sparky w servek.sparky.homelinux.org> pisze:

> Widicznie czemuś służyć musi skoro Longhorn(FM) na tak wygłądać :P

Olaboga.

> A tak na serio, to spróbuj uaktywnić jakieś okno i dać: Ctrl+Shift+C,
> a potem Ctrl+Shift+A... to dopiero jest bezużyteczne :)
> Nie rób tak ludziom o sabych nerwach.
>
> Efektywniejsze obracanie: Ctrl+Shift+O
> Zresztą, wszystko jest na stronie www.
>
> Ale za to transparencje mi się bardzo podobają, i patrzenie co jest
> pod oknem (podnosząc za brzeg jak kartkę), i sprzętowe powiększanie
> okien, ale mimo wszystko jest zbyt wolny...

Fakt, zawijanie okna jak kartki jest fajne, ale imho bezuzyteczne. Jesli
potrzebujesz zerknac co jest w innej aplikacji rownie dobrze mozesz sie
przelaczyc na to okno korzystajac z paska zadan czy cos podobnego.
Szybciej i rownie efektywie, a do tego bez marnowania mocy
obliczeniowej.

Niemniej obracanie okien to juz chyba zbedny bajer. Chyba ze ktos ma
skrzywienie kregoslupa i potrzebuje obracac ;-)

--
Robert 'koorek' Kurowski		http://www.koorek.pl.eu.org
					JID: koorek w chrome.pl