Zrzut erkanu w metisse

Przemysław Iskra sparky w servek.sparky.homelinux.org
Czw, 9 Gru 2004, 17:04:10 CET

On Thu, Dec 09, 2004 at 04:51:26PM +0100, Robert Kurowski wrote:

> łojezu, przepraszam ze spytalem ;-)
niema za co :)

> Tak swoja droga, siedzialem wczoraj (hmm, dzis w sumie) w nocy bawilem
> sie w obracanie okienek i nie moglem za cholere wyczaic do czego to sie
> moze przydac. Moze bylem zbyt spiacy, ale osobiscie nie widze zadnego
> zastosowania dla tego typu rozwiazan.
Widicznie czemuś służyć musi skoro Longhorn(FM) na tak wygłądać :P

A tak na serio, to spróbuj uaktywnić jakieś okno i dać: Ctrl+Shift+C, a
potem Ctrl+Shift+A... to dopiero jest bezużyteczne :)
Nie rób tak ludziom o sabych nerwach.

Efektywniejsze obracanie: Ctrl+Shift+O
Zresztą, wszystko jest na stronie www.

Ale za to transparencje mi się bardzo podobają, i patrzenie co jest pod
oknem (podnosząc za brzeg jak kartkę), i sprzętowe powiększanie okien,
ale mimo wszystko jest zbyt wolny...

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ..Mail,MSN  LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : GG...3228100  WWW..NotYetAvible