Upgrade X11 - i koniec interface'u graficznego :(

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 9 Gru 2004, 20:52:02 CET

Witam,

Wczoraj nieopacznie zupgrade'owalem X11 do aktualnej wersji w AC. Niestety
nie pamietam jaka byla poprzednia wersja - chyba 6.7.8...
Efekt jest bardzo niemily: czarny ekran i tyle. Probowalem od nowa tworzyc
konfig, uruchamiac X -configure... bezskutecznie. Nie wiem czy nie jest to
"zasluga" tego ze mam panel LCD podlaczony po DVI - ale byc moze zwykly
monitor tez by sie poddal.

Czy w ostatniej wersji X11 cos znaczacego sie zmienilo? Nie wiem nawet
gdzie szukac, a bez interface'u graficznego jestem skazany na links, ktory
zbyt wygodny nie jest :(

Karta: ATI Radeon 9100, monitor: Samsung 173T. Kernel (ale to chyba bez
znaczenia) - 2.4.28 (goly, z kernel.org).

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl