Upgrade X11 - i koniec interface'u graficznego :(

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Czw, 9 Gru 2004, 20:56:48 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 12/09/2004 08:52 PM:
> Witam,
>
> Wczoraj nieopacznie zupgrade'owalem X11 do aktualnej wersji w AC. Niestety
> nie pamietam jaka byla poprzednia wersja - chyba 6.7.8...
> Efekt jest bardzo niemily: czarny ekran i tyle. Probowalem od nowa tworzyc
[CIACH]
> Karta: ATI Radeon 9100, monitor: Samsung 173T. Kernel (ale to chyba bez
> znaczenia) - 2.4.28 (goly, z kernel.org).

Sterowniki z ati.com nie chodza na nowych X11, bo ATI sobie w kulki leci!
Bedziesz musial uzyc tych z X11 (radeon), albo wrocic do starej wersji. I
przede wszystkim zobacz co masz w logach lprzy probie odpalania Xow.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"