PLD i sieciowe interfejsy

niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Sob, 11 Gru 2004, 11:19:58 CET

On Sat, 11 Dec 2004, Łukasz Maśko wrote:

> A nie powinno być BOOTPROTO=none ?

Dzieki to zadzialalo. Okazalo sie, na dodatek pomylilem i wpisalem IPADD
zamiast IPADDR. Teraz mam interface, ale nie mam routa. I na dodatek dziwny
bradcast 0.0.0.0 choc w pliku ustawiony jest 192.168.129.255.

JAk ustawie routa z palca
route add -host 192.168.129.201 usb0
to siec do zaurusa dziala. Gdzie to powinienm wstawic?

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php