X11 a terminale do xów.

havner havner w smtp.kamp.pl
Sob, 11 Gru 2004, 16:24:35 CET

On Sat, Dec 11, 2004 at 03:55:03PM +0100, jerzy szczudłowski wrote:

> A to ciekawe, bo właśnie mam na biurku Mandrake, który domyślnie
> korzysta z lokalnego serwera fontów i działa.

Lol... a kto powiedzial, ze nie bedzie? ale korzysta z niego TYLKO do
fontow w stylu X -vendor-name-... Cale Twoje mandrekowae KDE idzie
lokalnie przez Xft/fontconfig. Poczytaj o tym zanim bzdury bedziesz
pisal. Teoretycznie mozesz dostarczyc tylko font "misc" przez xfs a kde
i tak bedzie mialo wszystkie fonty. Polecam taki test. Wtedy zobaczysz
sobie ze reszta fontow nie jest brana z font servera.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org