X11 a terminale do xów.

havner havner w smtp.kamp.pl
Sob, 11 Gru 2004, 14:15:43 CET

On Sat, Dec 11, 2004 at 02:10:18PM +0100, Michal Abramowicz wrote:
> I znów X11 problem.
> Mam, serwer, na nim xfs (wszytsko oparte o XFree).
> Terminal oparty o pld ac, oraz X11, skonfigurowane do
> brania fontów z serwera.
> I co robi ?
> Głupek się "odłancza" tak że po zalogowaniu się na terminalu
> można z jakies max 3 min pracowac, potem zadnego okoienka nie
> otworzysz, bo nie masz fontu.
> I nic nie pisze ciekawego co mu dolega.
>
> Ktoś z grupowiczów używa takiego zestawu ?, albo posiada
> serwer + x11 + gdm oraz terminale i fonty po sieci ? i mu
> działa ;) ?

Chcialbym Ci tylko zwrocic uwage, ze fonty z servera moga byc pobierane
tylko dla starego systemu fontow (xfontsel), Xft/freetype, czyli cale
qt/gtk2 i wiekszosc obecnych aplikacji bierze fonty z lokalnych plikow i
nie da sie tego zrobic naczej (chyba, ze podmontujesz katalog fontow np
po nfs)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org