X11 a terminale do xów.

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Sob, 11 Gru 2004, 14:24:46 CET

On Sat, Dec 11, 2004 at 02:15:43PM +0100, havner wrote:
> Chcialbym Ci tylko zwrocic uwage, ze fonty z servera moga byc pobierane
> tylko dla starego systemu fontow (xfontsel), Xft/freetype, czyli cale
> qt/gtk2 i wiekszosc obecnych aplikacji bierze fonty z lokalnych plikow i
> nie da sie tego zrobic naczej (chyba, ze podmontujesz katalog fontow np
> po nfs)

Hm. To dziwne. System pracuje jeszcze na pld ra., terminale z XFree na pld
ra, problem występuje tylko na pld ac + X11 albo XFree ;-)

Co ty na to ?

abram
ps: po wymianie na XFree dalej mam to samo, zaczyna mnie to denerwowac.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba