Dual IntelŽ XeonTM processors with EM64T support

Radosław Kintzi rakin w pop.e-wro.pl
Nie, 12 Gru 2004, 13:32:44 CET

Krzysztof Królikowski napisał(a):

>Ja w pracy mam PLD na PowerEdge 2850 :) Super się sprawuje. Na początku
>spotkałem się jedynie z trudnością polegającą na doborze kernela.
>Jedynie kernel 2.4.27 z maina posiadał poprawnie działający z moim
>kontrolerem raidowym sterownik. (megaraid2) Z relacji innych kolegów z
>PLD wiem, że niektórym działał kernel 2.5.x (np. gaususowi), możesz też
>potestować inne kernele i popatrzeć czy systm będzie na nich działał,
>czy nie ;)

Powiedz mi, czy w tym szprzęcie jest standardowo kontroler SCSI, do
kórego mógłbym podłączyć macierz RAID (np. Simbolo 3168SA:
http://www.veracomp.pl/nowa/main.php?pg=19&pr_acro=PRO-SB-3168SA%2BBAHB&product_menu=parameters&PHPSESSID=b148a34241e8804a20a05fdaf8f6e52f)

Na:
http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?c=602&n=339&b=53697&m=pln&l=pl&s=plbsd&store=plbsd&sbc=plbsdpedge&v=d
jest coś o zintegrowanym kontrolerze SCSI, ale nie wiem czy dobrze ich
rozumiem. Czy to z tym zintegrowanym kontrolerem miałeś problem? Czy
dalej używasz 2.4.27? Czy Adaptec 39160  U160/M ma dobre stery
(szczególnie w 2.6.x)? Czy masz w swoim napęd taśmowy (np. proponowany
przez Della PV100T DAT72 (DDS5) 36/72GB SCSI internal TBU)?

Pozdr,
Radosław Kintzi