Nasza strona WWW

niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Pon, 13 Gru 2004, 14:25:34 CET

On Mon, 13 Dec 2004, Dawid Per wrote:

> Jak widać wszyscy mają dokumentację 'gdzieś'. A potem narzekanie, ze PLD
> trudne, ze malo userow. Jak do czegos nie ma odpowiedniej dokumentacji
> to nie za duzo ludzi odwazy sie tego uzywac. Wg mnie zostawiajac
> dokumentacje w takim stanie jak jest teraz (niekompletna i czasem dosc
> przestarzala) odcina sie 'nowych' od PLD, bo oni raczej pojda tam gdzie
> dostana podane wszystko na talerzu - czy to przez sama dystrybucje (jak
> np. Mandrake) czy przez ogolnie dostepne artykuly, dokumentacje,
> tutoriale i howto (tych jest masa do innych dystrybucji a czegos dobrego
> [...]
Ale Ty zapominasz, że PLD to taka Sarmacka Dystrybucja, "Dla szlachty, przez
szlachtę" i żaden tam chłop, czy żyd nie powinien jej używać (nie mowiąć już
o jakiś pludrakach co to jajca na wieszchu noszą :). I tak naprawdę celowo
dokumentacja jest taka. To I test, jak umiesz sobie poradzić, to może jesteś
godny jej używania.

Wawrzyniec,
żeby nie było szlachcic z krwi i kości, z drzewem genealogicznym
sięgającym I Rzeczypospolitej. Warchoł niższego poziomu.

Ps.
Chyba wiadomo, czyimi utworami natchnięty jest ten mail. (I proszę go
traktować z przymróżeniem oka, jeden warcholski flejm na tydzień wystarczy).
Waw

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php