Nasza strona WWW

Dawid Per dape w vp.pl
Nie, 12 Gru 2004, 15:12:26 CET

A ja, żeby nie zaśmiecać, chciałem się podpiąć pod wątek i zapytać czy
planowane są jakieś zmiany w DOCSach ?
Szczególnie czy nie planujecie dodania możliwości wstawiania komentarzy
? Wiem, że taka dyskusja była niedawno i padły głosy, że wprowadziło by
to tylko zamieszanie  - ale z tym zamierzam się kłócić, od dawna taki
system funkcjonuje na www.php.net i spełnia tam świetną rolę (czasem
więcej można się dowiedzieć z komentarzy dodawanych przez userów niż
samej dokumentację. Fajnie było by więc i w docsach pld coś takiego
wprowadzić.

pozdro

--
gg: 996994