adsl-start nie startuje z rc.local :(

Nie, 12 Gru 2004, 21:57:21 CET

Paweł Nawrocki napisał(a):

>szanowna redakcjo.
>postanowilem rozwiazac automatyczne laczenie z internetem (neostrada)
>wrzucajac na poczatku rc.local   /usr/sbin/adsl-start
>no i niestety PLD sie nie laczy :(
>tzn widze kropeczki postepu, mija 30 sekund i Connection Terminated
>bo czas minal.

To dziwne. Ja wprawdzie nie mam neostrady, ale adsl startuje mi już w
init.d/network i bez problemów.
Fakt narzeźbiłem się, żeby np. ograniczyć liczbę prób połączenia (ale
więcej niż raz), ale np. ntp potrzebuje połączenia jeszcze przed rc.local.
Sprawdź, co ci się uruchamia pomiędzy rc.local, a zalogowaniem.
Może jakieś modprobe potrzebne wcześniej. To nie jest jakieś eagle? -
Nie wiem jak to działa, ale klasyczne pppoe działa mi tak jak napisałem.
--
WK