Nasza strona WWW

Nie, 12 Gru 2004, 16:51:08 CET

Marek Ciesielski napisał(a):

>Witam,
>Dzisiejszy dzień przyniósł nam

[...]

>pozdrawiam,

Ja bardzo, ale to bardzo przepraszam.
ALE.
Po co całą tę luserską bandę (ze mną włącznie) w to wciągać?
Przeczytaj wymądrzania w gałązkach tego wątku.
To mnie dopiero irytuje.
"Poważny projekt, niepoważni developerzy, ja sądzę, ja myślę, ja
myślałem," itp.
90% to pierdoły.
A ci co mogliby wnieść coś sensownego (czyt. zaangażowani i zorientowani
w sytuacji) czytają discuss, albo przynajmniej devel.
Też czytam, choć się nie odzywam. Tym razem się włączam, bo mnie krew
zalewa od nastoletniego pier... (w większości odpowiedzi).
Pozdrawiam Wszystkich
--
WK